sider test here
Oversikt
Som vist i bildet under har Taskline en egen trafikklysfunksjon som signaliserer om oppgaven er fullført eller forfalt.
Grønn for fullførte oppgaver | Rød for forfalte oppgaver | Grå for fremtidige frister
Valg/filtrering i venstre kolonne:
I venstre kolonne kan du velge hvilke kunder du vil ha oversikt over:
Alle kunder | Kunder du selv har ansvar for | Kunder dine medarbeidere har ansvar for
I filter-funksjonen kan man gjøre følgende:
Angi en spesifikk dato og dermed ignorere alle oppgaver med forfall etter valgt dato | Selektere bort uønskede faner/kategorier fra oversiktsbildet.
Forfalte oppgaver:
Forfalte oppgaver vil i tillegg til å ha røde oppgavefelt ha et kalender-symbol ved kundenavnet, som vist og markert i rødt nedenfor.
Man får da en rask oversikt over hvilke kunder man burde prioritere.
Ved å klikke på det røde feltet ute i oversikten får man opp gjeldende oppgave, som vist i eksempelet nedenfor:
Her har man flere mulige valg. Man har følgende muligheter:
Endre dato og dermed forskyve oppgaven | Delegere oppgaven til annen ansatt | Endre oppgaven fra “Åpen” til “Venter på kunde” eller “Fullført” | Legge til notat | Legge ved filer | Endre eller opprette sjekkpunkter | Slette oppgaven | Hoppe til neste eller forrige oppgave i kategorien
Fullførte oppgaver:
Fullførte oppgaver lyser grønt i oversikten. Ved å klikke seg inn på en grønn oppgave får man oversikt over hvem som har arbeidet med oppgaven og en logg som viser alle endringer utført innad i oppgaven, med tilhørende dato og klokkeslett.
Under den grønne “Fullført”-knappen i bildet kommer det frem om oppgaven er kontrollert eller ikke. I eksempelet under ser man at denne oppgaven er fullført, men ikke kontrollert.
I vårt splitter nye dashbord får man et utsnitt av ukas ventende oppgaver, fersk statistikk, ventende e-signeringer og antall oppgaver til kvalitetskontroll.